Семінар-тренінг для педагогів “Саморозвиток педагога як складова його творчої індивідуальності”

Благодійна акція до дня Св. Миколая “Діти дітям”
07.02.2020
Замовлення підручників на 3 клас
02.05.2020

Підготували:

Соціальний педагог: Лукачук Р.А.

Практичний психолог: Попович О.М.

«Ви маєте покинути місто свого комфорту й рушити в пустелю своєї інтуїції. Те, що ви знайдете там, буде дивовижне. Ви знайдете себе» Алан Алда

Мета:

  • Сприяти активізації творчого потенціалу вчителів;
  • Стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень;
  • Сприяти формуванню бажань до саморозвитку.

Завдання:

  • Забезпечити учасників заняття знаннями про саморозвиток педагога як складової його творчої індивідуальності.
  • Формувати вміння прислухатися до себе та своїх бажань.
  • Допомогти знайти ресурси для позитивного мислення.

Очікувані результати:

  • Поглиблення знань про складові самоосвіти та саморозвитку особистості педагога;
  • Бажання здобуті знання використовувати на практиці;
  • Виявлені ресурси використовувати для позитивного мислення.

Н. В. Бухлова пропонує розглядати самоосвітню діяльність як сукупність декількох «само»:

– самооцінка – вміння оцінювати свої можливості;

– самооблік – вміння брати до уваги наявність своїх якостей;

– самовизначення – вміння вибирати своє місце у житті, в суспільстві, усвідомити свої інтереси;

– самоорганізація – вміння знайти джерело пізнання й адекватні своїм можливостям форми самоосвіти, планувати, організовувати робоче місце та діяльність;

– самореалізація – реалізація особистістю своїх можливостей;

– самокритичність – вміння критично оцінювати переваги та недоліки власної роботи;

– самоконтроль – здатність контролювати свою діяльність;

– саморозвиток – результат самоосвіти.

Згадаємо вислів Ф. Ларошфуко «Ваша доля у Ваших руках: змінюйте себе, і Ви зміните навколишній світ». Я повністю згодна з цим філософом, тому вважаю, що гарний, справжній вчитель ніколи не повинен зупинятися на досягнутому, він просто зобов’язаний постійно вести пошук нових форм та методів навчання і, відповідно, рухатися уперед, у ногу з часом, до нових вершин педагогічної майстерності не зважаючи на будь-які труднощі на своєму шляху. Адже дійсно навчаючи інших, ми вчимося самі. І, на мій погляд, звичайно, лише справжній творчий вчитель може заразити своєю вірою і талантом учнів.

Але, для того щоб реалізуватись у власній професійній діяльності потрібно пам’ятати про й інші фактори – це сім’я, оточення, друзі, колектив… Необхідно бути у злагоді з собою, своїми думками, своїм тілом, бачити плюси і мінуси свого життя і бачити в них ресурс для розвитку. Тому, сьогодні ми зробимо декілька вправ які допоможуть Вам зрозуміти себе краще і, можливо, побачити своє життя під іншим кутом. Сьогодні ми покажемо вам декілька способів для наповнення себе ресурсами і натхненням.

Девіз заняття:

«Немає поганої роботи, є лише погане ставлення» Вільям Джон Беннетт «Книга Доброчесності»

9 січня 2020 р.