Методична робота

Методична робота в школі будується на досягненнях науки, ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового,  загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу. У школі діють два методичні кабінети з навчально-виховної роботи, один – з виховної роботи, інформаційно-аналітичний центр навчально-виховної роботи з докладним банком інформації, яка оптимально охоплює дані про діяльність педагогічного та учнівського колективів.
Проблема, над якою працює педколектив школи в 2007-2008 навчальному році:
– реалізація науково-пізнавального потенціалу освітніх галузей,  використання пошукового, краєзнавчого та місцевого матеріалу з  метою піднесення ефективності навчально-виховного процесу,  виховання юного громадянина України;
– використання сучасних інформаційних технологій в управлінській  діяльності та навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.
Головною метою в методичній роботі школи є: навчально-методичне забезпечення педагогічного процесу, організація удосконалення відповідної фахової освіти, згідно з чим і працювали методичні структури школи.
З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами, в школі працюють методичні структури:

  • методична рада (кер. .);
  • методичні комісії:
  • МО вчителів початкових класів
  • МО вчителів природничих наук
  • МО вчителів гуманітарних наук
Продовж декількох років методична діяльність у школі будується і проводиться за принципом моніторингу – систематичної аналітико-діагностичної діяльності.
Щороку проводиться 15 предметних декад і тематичних тижнів, де педагоги й учні удосконалювали знання з навчальних дисциплін, представляли свої надбання з різних галузей навчально-виховного процесу.
Усі засідання методичних комісій мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують:

  • результати навчально-виховної роботи:
  • динаміку зростання (спаду) успішності учнів;
  • результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), навички  читання;
  • діяльність членів методичних комісій щодо розвитку творчого потенціалу  учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;
  • аналіз стану викладання предметів:
  • стан виконання навчальних планів і програм;
  • інновація, її ефективність;
  • апробація електронних засобів навчального призначення для загальноосвітніх  навчальних засобів;
  • стан реалізації принципу єдності навчання, виховання і розвитку  особистості;
  • робота факультативів, наукових товариств, гуртків;
  • стан позакласної роботи вчителів з предметів;
  • система та результативність підвищення професійного рівня вчителів;
  • результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах;
  • аналіз роботи за рік та перспективне планування.

Бібліотекарі школи дбають про науково-методичне забезпечення роботи методичних комісій знайомлять учителів з новинками методичної та науково-педагогічної літератури, роблять бібліотечно-бібліографічні огляди.
У школі постійно працює консультаційний центр з усіх навчальних дисциплін, де колеги-предметники можуть ознайомитись з матеріальною базою, творчими надбаннями, відвідати уроки, отримати компетентну та ділову пораду, консультацію, рекомендацію.
Організовано роботу резерву керівних кадрів, вчителів-наставників.
Систематично проводититься внутрішкільна методична робота з питань:
1) Самоосвіта педагогічних працівників ;
2) Атестація і творчі звіти педагогів :
3) Курсова перепідготовка ;
4) Семінари-практикуми (міські та шкільні);
5) Конкурс “Учитель року”;
6) Кращий урок року;
7) Випуск методичних інформаційних бюлетнів;
8) Зустрічі з науковцями;
9) Творчі відрядження;
10) Індивідуальні та групові консультації для учителів та батьків;
11) Участь у роботі предметних декад, панорамі методичних ідей, методичних оперативок;
12) Випуск друкованої продукції з авторськими та інноваційними матеріалами з досвіду роботи педагогів;
13) Робота з підготовки учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін;
14)Робота з учнями щодо підготовки до Всеукраїнського конкурсу-захисту  науково-дослідницьких робіт учнів – членів Київського обласного  територіального відділення Малої академії наук України в 2008 році;
15) Поповнення матеріалами інформаційно-аналітичного центру навчально-  виховної роботи.
16). Поповнення кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками  уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів;
17).Тренінгові заняття за програмою „Intel Навчання для майбутнього”  (керівник Кошова Т.М.);
18). Участь учнів та вчителів у конкурсах, тренінгах, конференціях.
Усі засідання методичних комісій проводились згідно з планом роботи. До засідань готувались педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням.

Представлення методичних кафедр

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.