Загальна структура

Педагогічний колектив школи працює над такою науково-методичною проблемою:

  • підвищення рівня знань, умінь та навичок учнів на основі диференціації та індивідуалізації навчальновиховного процесу;
  • удосконалення системи учнівського самоврядування з метою виховання активної життєвої позиції;
  • залучення громадськості до вирішення завдань, що стоять перед школою.

 Основні напрямки методичної роботи:

  • ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
  • надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх професійної майстерності, органічне поєднання професійних знань з практичними уміннями та навичками, які поряд з високими моральними якостями необхідні сучасному вчителю;
  • пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
  • покращення роботи з обдарованими дітьми;
  • вивчення та впровадження нових освітніх технологій у навчально ­ виховний процес.

Організація методичної роботи:

  • діагностування методичної роботи;
  • самоосвіта педагогів;
  • діяльність шкільних методичних об’єднань;
  • діяльність творчих груп;
  • співпраця з ВНЗ;
  • наставництво;
  • творчі звіти вчителів.

Основні форми проведення методичної роботи:

  • засідання методичних об’єднань;
  • взаємовідвідування уроків і позакласних форм роботи із школярами;
  • творчі зустрічі з колегами по фаху;
  • відкриті уроки;
  • методичні оперативні наради;
  • лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.

Структура методичної роботи

 

Шкільні методичні об’єднання

Завдання:

  • робота над науково ­ методичними проблемами;
  • самоосвіта;
  • відкриті уроки;
  • предметні тижні;
  • предметні олімпіади;
  • предметні конкурси;
  • залучення учнів до роботи в МАН.

Творчі, динамічні групи

  • динамічна група з вивчення питання наступництва;
  • динамічна група з вивчення питань підготовки засідань педагогічної ради;
  • динамічна група з підготовки письмових завдань для проведення директорських контрольних робіт;
  • динамічна група з підготовки матеріалів до проведення предметних олімпіад.

Завдання: 

  • вивчення питань та підготовка засідань педагогічної ради;
  • робота над завданнями моніторингу якості навчальних досягнень учнів;
  • підготовка та проведення нестандартних уроків;
  • вивчення питань наступності;
  • організація змістовного дозвілля школярів.

Передовий педагогічний досвід

Вивчення та впровадження через:

  • взаємовідвідування уроків;
  • організацію наставництва;
  • методичні семінари;
  • заняття школи педмайстерності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.