Головна мета позашкільної освіти й виховання — створення умов для творчого, інтелектуального й фізичного розвитку дітей та учнівської молоді у вільний від навчання час, впровадження якісно нових форм і методів організації позашкільної життєдіяльності підлітків, задоволення їхніх освітніх потреб…
Із концепції позашкільної освіти та виховання
Принципи позашкільної освіти та виховання позашкільної освіти та виховання
- Неперервність, наступність та інтеграція
- Самостійність і активність творчої особистості
- Гармонізація родинної і суспільної освіти та виховання
- Єдність загальнолюдських і національних цінностей
- Багатоукладність та варіативність
- Добровільність та доступність
- Науковість і системність
- Практична спрямованість
Головні напрямки позашкільної освіти та виховання
- Соціоально-культурний
- Науково-технічний
- Туристсько-краєзнавчий
- Етнічно-патріотичний
- Художньо-естетичний
- Еколого-природничий
- Фізкультурно-оздоровчий Дозвілево-розважальний
Стратегічні завдання та напрями реформування позашкільної освіти та виховання
- Створення умов для здобуття додаткової освіти
- Організація змістовного дозвілля дітей і молоді
- Сприяння впровадженню якісно нових норм, методів і засобів навчання і виховання
- Створення системи пошуку, розвитку, підтримки юних талантів і обдаровань для формування творчої та наукової еліти у різних галузях суспільного життя
- Задоволення потреб дітей і молоді у професійному самовизначенні відповідно до їх інтересів і здібностей
Шляхи реформування позашкільного навчання і виховання
- Якісне оновлення змісту, принципів, форм, методів та напрямів діяльності
- Оптимізація мережі незалежно від форм власності
- Залучення до навчально-виховної роботи висококваліфікованих і талановитих народних умільців
- Створення системи підготовки та перепідготовки працівників позашкільних закладів
- Науково-методичне забезпечення діяльності
- Позашкільних навчально-виховних закладів
- Підвищення ролі суспільних інституцій батьків, громадської забезпечення державної підтримки
СПІВПРАЦЯ педагогічного та учнівського колективів з представниками різних закладів і установ з:
- фахівцями міської дитячої поліклініки
- центром краєзнавства і туризму
- начальником та співробітниками сільського відділу міліції
- вчителями-пенсіонерами
- працівниками служби у справах неповнолітніх
- методистами Палацу творчості
- керівником загонів ЮІР
- людьми похилого віку
- представниками центру “Плоскирів”
- представниками центру Національного відродження.
- Радою ветеранів мікрорайону
- товариством Червоного Хреста
- колективом філармонії.
- Хмельницьким міським центром соціальної допомоги молоді.