Головна мета позашкільної освіти й виховання створення умов для творчого, інтелектуального й фізичного розвитку дітей та учнівської молоді у вільний від навчання час, впровадження якісно нових форм і методів організації позашкільної життєдіяльності підлітків, задоволення їхніх освітніх потреб…

Із концепції позашкільної освіти та виховання

Принципи позашкільної освіти та виховання позашкільної освіти та виховання

  • Неперервність, наступність та інтеграція
  • Самостійність і активність творчої особистості
  • Гармонізація родинної і суспільної освіти та виховання
  • Єдність загальнолюдських і національних цінностей
  • Багатоукладність та варіативність
  • Добровільність та доступність
  • Науковість і системність
  • Практична спрямованість

Головні напрямки позашкільної освіти та виховання

  • Соціоально-культурний
  • Науково-технічний
  • Туристсько-краєзнавчий
  • Етнічно-патріотичний
  • Художньо-естетичний
  • Еколого-природничий
  • Фізкультурно-оздоровчий Дозвілево-розважальний

Стратегічні завдання та напрями реформування позашкільної освіти та виховання

  • Створення умов для здобуття додаткової освіти
  • Організація змістовного дозвілля дітей і молоді
  • Сприяння впровадженню якісно нових норм, методів і засобів навчання і виховання
  • Створення системи пошуку, розвитку, підтримки юних талантів і обдаровань для формування творчої та наукової еліти у різних галузях суспільного життя
  • Задоволення потреб дітей і молоді у професійному самовизначенні відповідно до їх інтересів і здібностей

Шляхи реформування позашкільного навчання і виховання

  • Якісне оновлення змісту, принципів, форм, методів та напрямів діяльності
  • Оптимізація мережі незалежно від форм власності
  • Залучення до  навчально-виховної роботи висококваліфікованих і талановитих народних умільців
  • Створення системи підготовки та перепідготовки працівників позашкільних закладів
  • Науково-методичне забезпечення діяльності
  • Позашкільних навчально-виховних закладів
  • Підвищення ролі суспільних інституцій батьків, громадської забезпечення державної підтримки

СПІВПРАЦЯ педагогічного та учнівського колективів з представниками різних закладів  і  установ з:

  • фахівцями міської дитячої поліклініки
  • центром краєзнавства і  туризму
  • начальником та співробітниками сільського відділу міліції
  • вчителями-пенсіонерами
  • працівниками служби у справах неповнолітніх
  • методистами Палацу творчості
  • керівником загонів ЮІР
  • людьми похилого віку
  • представниками центру “Плоскирів”
  • представниками центру Національного відродження.
  • Радою ветеранів мікрорайону
  • товариством Червоного Хреста
  • колективом філармонії.
  • Хмельницьким міським центром соціальної допомоги молоді.